بین الملل

طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش روزانه خود در خصوص آخرین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، طی ۲۱۱ روز جنگ غزه، ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت و کشتار را علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن این باریکه مرتکب شده است.

بر اساس این گزارش در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۳۲ شهید و همچنین ۴۱ زخمی فلسطینی به بیمارستان‌های این باریکه منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان در زیر آوارها و یا در خیابان‌های نوار غزه رها شده است و نیروهای امدادی و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دستیابی به پیکر این قربانیان را ندارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا