بین الملل

هشدار حماس به صهیونیست‌ها درباره تعرض به مسجدالاقصی

جنبش حماس ضمن هشدار به اشغالگران درباره سیاست‌های جنایتکارانه علیه قدس و مسجدالاقصی، از ملت فلسطین و تمام دنیا خواست تا اقدام علیه رژیم صهیونیستی را  تشدید کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت النشره، جنبش حماس فلسطین در واکنش به اقدام صهیونیست‌ها برای برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز موسوم به «راهپیمایی پرچم»، با صدور بیانیه‌ای، ضمن هشدار به اشغالگران درباره تجاوزات آنها علیه مقدسات فلسطینی و در راس آن مسجد الاقصی اعلام کرد: اجازه کابینه رژیم اشغالگر و فاشیستی صهیونیستی به گله‌های شهرک نشین برای انجام راهپیمایی موسوم به راهپیمایی پرچم در خیابان‌های قدس اشغالی تحت حمایت کامل پلیس رژیم صهیونیستی، بیانگر استکبار این رژیم فاشیستی بوده و رویکرد اشغالگرانه آن که درصدد یهودی‌سازی مسجد الاقصی و حمله به احساسات صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان است را ثابت می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت فلسطین که حماسه‌های قهرمانانه را در نبرد طوفان الاقصی رقم زده و صهیونیست‌ها را در کرانه باختری مورد تعقیب قرار می‌دهد، راهی برای ضربه زدن به این دشمن جنایتکار و چشاندن طعم درد و رنج به صهیونیست‌ها پیدا خواهد کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه از مردم فلسطین در سراسر این سرزمین به ویژه کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست تا در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی بایستند و امروز را روز خشم و روز حمایت از مسجد الاقصی قرار دهند.

حماس همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان خواست تا اقدامات خود را برای فشار بر اشغالگران و حامیان آنها و همچنین افشای جنایت‌های نازی‌های صهیونیست علیه مردم بی‌گناه فلسطین، تشدید کنند.

این بیانیه حماس بعد از آن صادر شد که صدها تن از شهرک نشینان صهیونیست امروز برای برگزاری برنامه موسوم به «راهپیمایی پرچم» به مسجدالاقصی یورش برده و اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینیان انجام دادند.

صهیونیست‌ها قصد دارند امروز راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم را در شهر قدس برگزار کنند. منابع عبری زبان اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس موافقت کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت این راهپیمایی، ۳ هزار نفر از نیروهای خود را در قدس مستقرکرده است.

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده در راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شرکت خواهد کرد. او شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست را به شرکت در این راهپیمایی و تعرض به مسجد الاقصی تشویق کرده و گفت: در هر خانه‌ای در غزه تصویری از مسجد الاقصی وجود دارد و ما باید به مقدس‌ترین مکان آن‌ها تعرض کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا