بین الملل

کمین گردان‌های قسام برای نظامیان صهیونیست/ هلاکت ۵ نظامی صهیونیست

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان صهیونیست در کمین جدید خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) عملیات کمین جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اجرا گذاشت.

بر این اساس مبارزان گردان‌های قسام موفق شدند گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را به اطراف مسجد «التابعین» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه بکشانند و یک بمب ضدنفر را در میان آنان منفجر کنند.

بر طبق اعلام گردان‌های قسام طی این عملیات، ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و شمار دیگری از نظامیان صهیونیست نیز زخمی شده‌اند.

همچنین یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شرق مسجد «هارون» واقع در شرق شهر رفح از سوی مبارزان قسام با بمب «شواظ» هدف قرار گرفت.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در اطراف گورستان شرقی شهر رفح با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست در حق ملت فلسطین منطقه اشغالی «عسقلان» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه اشغالی عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

بنا بر گزارش منابع خبری این حمله موشکی از شمال نوار غزه به انجام رسیده است؛ این در حالی است که پیش‌تر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود نیروهای مقاومت را از این منطقه بیرون کرده است، اما هم‌اکنون با مقابله شدید مبارزان مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه روبرو شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا