بین الملل

حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی را در خط پشتیبانی محور «نتساریم» هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که عملیات جدیدی را علیه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه به انجام رسانده است.

گردان‌های قدس تاکید کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف بیمارستان ترکیه‌ای «الصداقه» در خط پشتیبانی محور «نتساریم» هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز از حمله دوباره خود به محور نتساریم خبر داد. بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که محور شمال به جنوب نوار غزه که محل حضور نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی است در عملیات‌های متعدد خمپاره‌ای از سوی مبارازن گردان‌های قسام هدف قرار گرفته و این عملیات‌ها در روزهای اخیر افزایش یافته است.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که صبح امروز چندین موشکِ شلیک‌شده از سمت نوار غزه به نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «حولیت» در اطراف نوار غزه برخورد کرده است.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نظامیان صهیونیست حاضر در محور «نتساریم» واقع در جنوب شهر غزه را با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های قسام تاکید کرد که در عملیاتی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» با سامانه موشکی کوتاه برد «رجوم» هدف قرار داده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا