بین الملل

همدستی هند در نسل کشی فلسطینیان در غزه

یک رسانه عبری زبان فاش کرد که هند از آغاز جنگ در غزه مهمات برای رژیم صهیونیستی در نسل کشی غیرنظامیان در نوار غزه ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که هند هم شریک نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی از آب درآمد.

یک رسانه خبری عبری زبان فاش کرد که هند بخشی از مهمات جنگ علیه غزه را تأمین می‌کند.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های خبری به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش دادند که دولت هند هم بخشی از مهمات موردنیاز «اسرائیل» در جنگ علیه غزه را تأمین می‌کند.

در همین ارتباط، این رسانه عبری زبان در مقدمه گزارش خود آورده است: دولت هند از ابتدای جنگ در غزه مهمات و تسلیحات به تل آویو ارسال کرده است.

رسانه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که دولت اسپانیا ماه ژوئن میلادی گذشته از پهلو گرفتن یک کشتی که از هند به سمت بنادر تل آویو در حرکت بود و حامل ۲۷ تن مواد منفجره برای ارتش اشغالگران بود، جلوگیری کرده است.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت همچنین به نقل از رسانه‌های هندی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یک کارخانه تولید پهپاد در حیدرآباد برای مجهز کردن ارتش هند ساخته است.

این منابع اشاره کردند که این کارخانه پس از جنگ با توجه به سرنگونی تعدادی از پهپادهای اشغالگران توسط حزب الله، ۲۰ پهپاد برای ارتش رژیم صهیونیستی تولید کرده است.

همچنین، در پی سرنگونی شماری از پهپادهای اشغالگران در آسمان لبنان از سوی حزب الله، دولت هند به این رژیم خمپاره توپخانه و سلاح سبک از آغاز جنگ غزه ارسال کرده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا