بین الملل

حمله موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را موشک‌باران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، با وجود گذشت ۲۶۱ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی و نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در داخل نوار غزه همچنان ادامه دارد.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند.

در نتیجه این حمله موشکی، آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) تاکید کرد که مواضع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان «الرشید» واقع در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه موشک‌باران کرده است.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» با موشک‌های «۱۰۷» هدف قرار داده است.

گردان‌های المجاهدین هم از حمله موشکی مبارزان این گردان‌ها به نظامیان صهیونیست در محور «نتساریم» خبر داد.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نظامیان صهیونیست را در محور پیشروی جنوب شهر رفح با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

در عملیات مشترکی دیگر، مبارزان گردان‌های قدس، گردان‌های «شهداء الاقصی» و تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» موضع نظامی صهیونیستی «کیسوویم» را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار دادند.

نیروهای شهید «عمر القاسم» نیز نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز اردوگاه «الشابوره» واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا