بین الملل

حمله موشکی «گردان‌های قدس» به سرزمین‌های اشغالی

همزمان با سخنرانی نتانیاهو رخ داد؛

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۲۶۲ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «عسقلان»، «سدیروت» و «مفلسیم» و دیگر شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که در پی این حملات موشکی آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «عسقلان»، «سدیروت» و «مفلسیم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده است.

سازمان‌های امدادی رژیم صهیونیستی نیز از زخمی‌شدن ۲ صهیونیست در شهرک‌صهیونیست‌نشین «عسقلان» پس از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در این منطقه اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز به همزمانی حمله موشکی گردان‌های قدس به شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و دیگر شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه با سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و از پشت‌کردن برخی از اعضای «کنست» رژیم صهیونیستی به نتانیاهو در حین سخنرانی وی خبر داد.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های «المجاهدین» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موضع نظامی صهیونیستی «صوفا» واقع در شرق رفح را موشک‌باران کرده‌اند.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی جنگی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) ویدئویی را از ضربه مهلک جدید خود به نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا