بین الملل

عملیات‌های پیاپی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در «جبالیا»

گروه‌های مقاومت فلسطین در عملیات‌هایی پیاپی و متعدد نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گروه‌های مقاومت فلسطین نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نقاط مختلف نوار غزه به ویژه شمال این باریکه هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که از منطقه نفوذ ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» را موشک‌باران کرده است.

همچنین قسام بیان کرد که ۵ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه «جبالیا» با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و به آتش کشیده است.

بر اساس اعلام قسام در جریان حمله به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی شماری از نظامیان صهیونیست که سوار بر این تانک‌ها بوده‌اند به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند مرحله از سوی مبارزان گردان‌های قسام در شرق اردوگاه جبالیا و نزدیک موقعیت «المبحوح» هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

در عملیات دیگر گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها در شرق اردوگاه جبالیا گلوله‌ای ضدزره را به وسیله پهپاد روی یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی انداختند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

همچنین یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خیابان شماره ۸ شهرک «الزیتون» واقع در جنوب شهر غزه از سوی گردان‌های شهداء الاقصی با گلوله «آر پی جی» هدف قرار گرفت.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های شهداء الاقصی نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهر رفح و اطراف پادگان شهید «سعد صایل» هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا