بین الملل

رخنه مبارزان قسام به پشت خطوط نظامیان صهیونیست

مبارزان مقاومت فلسطین امروز نیز ضربات مهلکی به نظامیان رژیم صهیونیستی در محورهای نبرد وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های شهید عزالدین قسام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزانش با هدف قرار دادن یک نفربر با راکت یاسین ۱۰۵ و حمله سنگین به نظامیان صهیونیست با تیربار BKC، برخی از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

در بیانیه قسام شاخه نظامی جنبش حماس آمده است: در نتیجه این عملیات، خطوط امداد دشمن قطع و دشمن مجبور شد چند بار این خطوط را تغییر دهد.

گردان‌های قسام در بیانیه دیگری از نفوذ مبارزانش به پشت خطوط دشمن صهیونیست در شرق اردوگاه جبالیا خبر داد.

قسام تاکید کرد: مبارزان پس از نفوذ به این نقطه یک دستگاه تانک را که یک نظامی اسرائیلی بر روی آن قرار داشت، و همچنین یک نفربر را با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

قسام همچنین اعلام کرد که با عملیات بمبگذاری از قبل، نیروهایش دهانه یک تونل را زیر یک دستگاه نفربر دشمن صهیونیست منفجر کردند.

این در حالی است که ساعاتی قبل، آمیت هالیوی نماینده کنست از حزب لیکود به شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نابودی کامل گردانهای حماس سخن رانده و اینکه یک گردان نیز نمانده است، گفت: من با علم و مسئولیت کامل می گویم که همه ۲۴ گردان حماس پابرجا هستند. همه این گردان‌ها فعال و در حال حمله هستند. علاوه بر این گردانهای جهاد اسلامی فلسطین هم هستند. آنها بسیار بسیار فعال و در حال حمله هستند و در صحنه میدانی حضور دارند. ما از هر منطقه ای که عقب می نشنیم گروههای مسلح به آن بر می گردند.

هالیوی گفت: به ما دروغ گفتند که آنها را نابود کرده‌ایم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا