بین الملل

ویدیو جدید حزب‌الله نشانگر دراختیارداشتن موشک‌های نقطه‌زن است

منابع رسانه‌ای:

شبکه خبری المیادین در گزارشی ویدیو جدید حزب‌الله لبنان را به عنوان نخستین اشاره‌ در خصوص دراختیارداشتن موشک‌های نقطه‌زن از سوی حزب‌الله دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین با استناد به برخی اطلاعات اعلام کرد که هر هدفی که در ویدئو اخیر منتشرشده از سوی حزب‌الله لبنان به نمایش درآمده دارای مختصات جغرافیایی و تقسیم‌بندی خاص است.

المیادین تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان جغرافیای این اهداف، تقسیم‌بندی و درجه اهمیت هرکدام از آن‌ها را می‌داند و هر کدام از این اهداف دارای نقطه‌ای حیاتی است که به صورت عملی قلب هدف به شمار می‌آید.

در ادامه این گزارش آمده است: در ویدئو «لمن یهمه الامر» (به ذیربطان اعلام می‌کنیم) به صورت عامدانه نقاط حیاتی در قلب هر کدام از اهداف مشخص شده و این انتخاب به صورت تصادفی صورت نگرفته است.

المیادین انتشار این ویدئو با این مشخصات را نشانگر اشاره حزب‌الله لبنان به در اختیارداشتن موشک‌های نقطه‌زن دانست که با موشک‌های دقیق تفاوت دارد؛ اشاره‌ای که برای نخستین بار انجام می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: شمار زیادی از اهداف دریایی وجود دارند که مهمترین آن‌ها، سکوها، خطوط پشتیبانی و کشتی‌ها با کارکردهای گوناگون است. همچنین هر کدام از میدان‌های انرژی دریایی شمار زیادی اهداف بسیار مهم را در بر می‌گیرد.

همچنین المیادین بر اساس اطلاعاتی که به دستش رسیده، اعلام کرد که بیروت خط قرمز حزب‌الله است و هرگونه حمله به آن با واکنش دوچندان مقاومت روبرو خواهد شد؛ واکنشی که شاید رژیم صهیونیستی تاب آن را نداشته باشد و به آغاز جنگ بیانجامد.

گفتنی است روز گذشته انتشار یک کلیپ ویدئویی از سوی حزب‌الله لبنان باعث شد موجی از نگرانی‌ها در میان صهیونیست‌ها به وجود بیاید.

در همین رابطه شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: می‌توان در ویدئوی منتشرشده از سوی حزب‌الله، حیفا و مواضعی را دید که این نیروها به بانک اهداف جدید خود اضافه کرده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند، ویدئوی منتشرشده از سوی حزب‌الله دربرگیرنده اهداف حیاتی راهبردی و نظامی در اراضی اشغالی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصریح کردند: ما شاهد تهدیدات رسمی از سوی حزب‌الله علیه مقر فرماندهی ستاد ارتش و مناطق شمالی و جنوبی هستیم. در ویدئویی که حزب‌الله در راستای جنگ روانی علیه ما منتشر کرده است، تهدید شده که مواضع راهبردی طی جنگ آتی هدف قرار خواهند گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا