بین الملل

یورش شهرک نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به آتش کشیدن آن‌ها

شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر به خانه و اراضی کشاورزی فلسطینیان در کرانه باختری حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک نشینان در سایه حمایت‌های نظامیان صهیونیست اقدام به یورش به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و آسیب به دارایی‌های غیرنظامیان می‌کنند.

بر این اساس، خبرگزاری وفا وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین به نقل از منابع محلی اعلام کرد: شهرک نشینان صهیونیست پس از یورش به منطقه برقه در شمال نابلس در کرانه باختری اقدام به آتش زدن یک خانه کردند.

همچنین ده‌ها شهرک نشین ساکن هومش در نزدیکی نابلس اقدام به پرت کردن لاستیک‌های در حال سوختن به خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی در یک روستا در شمال نابلس و به آتش کشیدن محصولات باغی آنها کردند. تمامی این اتفاقات با نظارت و بی تفاوتی نظامیان صهیونیست انجام می‌شود.

از زمان حمله هفتم اکتبر حماس به دشمن صهیونیست، شهرک نشینان حملات خود به فلسطینیان در کرانه باختری را تشدید کرده‌اند به طوری که طی این مدت بیش از ۵۰۰ غیرنظامی به دست نظامیان صهیونیست یا شهرک نشینان به شهادت رسیده‌اند.

گرچه اتحادیه اروپا و آمریکا کرانه باختری را جزو کشور مستقل فلسطین می‌دانند اما رژیم صهیونیستی به طور گسترده در حال گسترش شهرک سازی های در این منطقه است. اکنون بیش از ۷۰۰ هزار صهیونیست در شهرک‌های کرانه باختری زندگی می‌کنند که معادل ۱۰ درصد از جمعیت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا