بین الملل

واکنش جنبش جهاد اسلامی به راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به برگزاری راهپیمایی صهیونیستی موسوم به «پرچم» بیانیه‌ای را صادر کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: برگزاری راهپیمایی نامشروع صهیونیستی در قدس شریف تعرض آشکار به مقدسات و قبله نخست مسلمانان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نازی‌های صهیونیست گمان می‌کنند که با تعرض به مسجدالاقصی شاید بتوانند خواری خود در غزه و کرانه باختری را جبران کنند.

جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: ما از تمامی ملت خود می‌خواهیم که در دفاع از کرامت امت عربی و اسلامی با زورگویی و اقدامات نامشروع صهیونیست‌ها مقابله کنند.

گفتنی است کمی پیش‌تر راهپیمایی صهیونیستی موسوم به «پرچم» در حمایت کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی آغاز شد.

همچنین نظامیان صهیونیست خیابان منتهی به ۲ ورودی «باب الساهره» و «باب العامود» مسجدالاقصی را مسدود کردند تا این راهپیمایی صهیونیستی برگزار شود.

صهیونیست‌ها به فلسطینیان تعدی و به اموال آنان و همچنین به خبرنگاران حاضر در محل این راهپیمایی آسیب زدند. علاوه بر این نظامیان صهیونیست نیز خبرنگاران را مجبور به دورشدن از منطقه «باب العامود» کرده و در روند پوشش خبری آنان اختلال ایجاد کردند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست در این راهپیمایی تحریک‌آمیز سلاح به دست گرفته‌اند و به صورت مسلح در آن حضور پیدا کرده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا