بین الملل

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحسین‌برانگیز بود

مقام پاکستانی در گفت‌وگو با مهر:

وزیر انرژی، توسعه و برنامه‌ریزی ایالت سند پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران در گفت‌وگو با مهرسخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحسین‌برانگیز دانست.

خبرگراری مهر، گروه بین‌الملل: «سید ناصر حسین شاه» وزیر انرژی، توسعه و برنامه‌ریزی ایالت سند پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای به ویژه نکاتی که درباره فلسطین فرمودند، تحسین‌برانگیز بود.

سید ناصر حسین شاه گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در این سخنرانی درباره تمامی مسائل روز دنیا و مسائل داخلی ایران کامل و جامع صحبت کردند.

این عضو حزب مردمی پاکستان اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران در ادامه به نکته کاملاً درستی اشاره کردند و فرموند که عملیات طوفان الاقصی همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سیطره این رژیم بر منطقه را خنثی کرد و ما همه شاهد این موضوع هستیم.

وزیر انرژی، توسعه و برنامه‌ریزی ایالت سند پاکستان افزود: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز فرمودند که “اگرچه آمریکا و بسیاری دولت‌های غربی همچنان به حمایت از این رژیم ادامه می‌دهند، اما آنها هم می‌دانند که راه نجاتی برای رژیم اشغالگر وجود ندارد”. این موضوع یک حقیقت است. امروز آمریکا و متحدانش در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان اظهار داشت: در سفر آیت‌الله رئیسی به کراچی توفیق ملاقات با ایشان را داشتم، ایشان شخصیت بسیار متواضع و فروتنی داشتند، ولی وقتی در سخنرانی خود اسمی از آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام می آمد با قدرت صحبت می‌کردند و این نشان‌دهنده غیرت دینی و ملی ایشان بود.

سید ناصر حسین شاه، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر فقید امرو خارجه کشورمان را یک دیپلماتیک فعال خواند و افزود: شهید امیرعبداللهیان یک وزیر خارجه فعال در سطح بین‌المللی بود و به خوبی توانست صدای مردم مظلوم غزه در جهان باشد.

وی با بیان اینکه چندین بار توفیق ملاقات با شهید امیر عبداللهیان را داشته است، ادامه داد: وقتی خبر شهادت این مردان خوب را شنیدم شوکه شدم و هنوز هم باور نمیکنم که شهید شده‌اند.

وزیر انرژی، توسعه و برنامه‌ریزی ایالت سند پاکستان در واکنش به نامه رهبری به جوانان آمریکایی گفت: نامه آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان آمریکایی حامی فلسطین بیانگر احساسات تمام مسلمانان جهان بود. وقتی ما می‌بینیم که آمریکا در جنایات جنگی اسرائیل شریک است، باید بگوییم این نامه دقیق، به موقع و قابل تحسین است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا