بین الملل

رژیم اشغالگر و آمریکا مسئول جنایت‌های مداوم در حق فلسطینیان هستند

وزارت اسرا و آزادگان فلسطین در نوار غزه:

وزارت اسرا و آزادگان فلسطین در نوار غزه مسئولیت ارتکاب جنایت‌های مداوم در حق ملت فلسطین را متوجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولت آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت اسرا و آزادگان فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تاکید می‌کنیم آنچه در قبال اسرای نوار غزه در زندان‌های اشغالگران رخ می‌دهد جنایتی ترکیبی از طریق کشتار و اعدام آنان است.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: ما جنایت‌های وحشیانه‌ای را محکوم می‌کنیم که در زندان‌های اشغالگران در حق اسرا و بازداشت‌شدگان از هفتم اکتبر گذشته صورت می‌گیرد .

در ادامه این بیانیه آمده است: بیشتر اسرای نوار غزه در میان سانسور رسانه‌ای بی سابقه در زندان‌ها و اردوگاه‌های مخفی زندانی شده‌اند. اشغالگران با درخواست دیدار با بازداشت‌شدگان به ویژه دیدار صلیب سرخ جهانی با آنان موافقت نمی‌کنند.

وزارت اسرا و آزادگان غزه بیان کرد: ما مسئولیت ارتکاب این جنایت‌های مداوم در حق ملت فلسطین را متوجه رژیم اشغالگر و دولت آمریکا می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان اجرای تحقیقات بین‌المللی در خصوص جنایت‌های اشغالگران در حق اسرای نوار غزه و فشار بر آنان برای گشایش این زندان‌ها به روی سازمان‌های بین‌المللی هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا