بین الملل

سازمان جهانی بهداشت تسلیم فشارهای رژیم صهیونیستی شد

سازمان جهانی بهداشت با رأی کشورهای اروپایی و غربی قطعنامه‌ای را تصویب کرد که یکی از بندهای آن ادعای رژیم صهیونیستی درباره استفاده نظامی جنبش حماس از بیمارستان‌های نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سازمان جهانی بهداشت قطعنامه ای را تصویب کرد که شامل بند تحمیل شده توسط نماینده رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان‌های نوار غزه به عنوان پایگاه نظامی است.

بر اساس این گزارش، قطعنامه سازمان جهانی بهداشت با اکثریت ۵۰ رأی کشورهای اروپایی و غربی و ۴۴ رای مخالف تصویب شد.

به گفته خبرنگار المیادین، این تصمیم سازمان جهانی بهداشت، رژیم اشغالگر را از جنایات خود علیه بخش بهداشت و درمان نوار غزه تبرئه می کند و به این رژیم چراغ سبز نشان می دهد تا به جنایات خود ضد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه به بهانه استفاده حماس از آنها به عنوان پایگاه نظامی ادامه دهد.

سازمان جهانی بهداشت همچنین با عضویت اسرائیل را در شورای اجرایی خود که وظیفه تعیین سیاست های کلی این سازمان را بر عهده دارد، بدون رای گیری موافقت کرد.

این تصمیم سازمان جهانی بهداشت در حالی است که رژیم صهیونیستی تا کنون بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه را از چرخه خدمت‌رسانی خارج کرده و بیش از ۵۰۰ نفر از کادر درمان را به شهادت رسانده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا