بین الملل

عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از وعده نابودی حماس/«تل‌آویو نمی‌تواند»!

یک رسانه آمریکایی خبر داد؛

یک رسانه آمریکایی به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود بعد از گذشت بیش از هشت ماه از آغاز جنگ علیه نوار غزه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از هدف اصلی اعلام شده مبنی بر نابودی جنبش حماس عقب نشینی کرده است.

در ادامه این گزارش به سخنان دنیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سخن گفتن از نابودی حماس فریفتن صهیونیست‌ها است اشاره شد.

بلومبرگ همچنین تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرد این سخنان هاگاری را توجیه کند اما بدون در نظر گرفتن مواضع تل آویو، مشخص است که نمی‌توان به صورت کامل جنبش حماس را از بین برد. این جنبش هزاران نیرو و رزمنده در کنار شبکه‌های طولانی تونل‌های زیرزمینی در شهرهای اصلی نوار غزه دارد و تمام نشانه‌ها بیانگر آن است که حماس هرگز به این زودی ها تسلیم نخواهد شد.

این خبرگزاری اضافه کرد، شرایط کنونی باعث شد اوضاع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیچیده‌تر شده و نتواند پیروزی در جنگ علیه نوار غزه را اعلام کند زیرا اهداف از پیش اعلام شده مانند نابودی حماس و آزادسازی اسرای صهیونیست محقق نشده است.

بلومبرگ تاکید کرد که تمام تحولات گفته شده، با تنش‌ها میان نتانیاهو و دولت بایدن همراه شده است البته نباید از جبهه شمالی نیز غافل بود زیرا تحولات این جبهه خطرناک‌تر از تیره شدن روابط میان تل آویو و واشنگتن به شمار می‌رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا