بین الملل

استقبال ترامپ از مقابله پلیس نیویورک با دانشجویان حامی غزه در دانشگاه کلمبیا

استقبال ترامپ از مقابله پلیس نیویورک با دانشجویان حامی غزه در دانشگاه کلمبیا


رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با استقبال از رویکرد پلیس نیویورک در مقابله با دانشجویان حامی غزه در دانشگاه کلمبیا، گفت که شاهد تصاویر زیبایی بودیم و آنها کاری باوری نکردنی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با استقبال از رویکرد پلیس نیویورک در مقابله با دانشجویان حامی غزه در دانشگاه کلمبیا، گفت که شاهد تصاویر زیبایی بودیم و آنها کاری باوری نکردنی انجام دادند.

وی با اشاره به اعتراض‌ها در دانشگاه کلمبیا گفت که آنها نیویورک را محاصره کرده بودند.

به گزارش رادیو اروپای آزاد، ترامپ گفت که نیروهای پلیس وارد یکی از ساختمان‌های بزرگ، یک ساختمان دیدنی و زیبا شدند. این ساختمان آسیب دید اما همه چیز خوب پیش رفت، پلیس وارد شد و طی دو ساعت همه چیز را جمع و جور کرد. تماشای آن بسیار زیبا بود. بهترین‌های نیویورک.

پلیس نیویورک شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی برای متفرق کردن تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از فلسطین وارد عمل شده و ده‌ها نفر را بازداشت کرد. 

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، طبق نامه‌ای که «مینوش شفیق» رئیس دانشگاه به پلیس نیویورک فرستاده است، دانشگاه کلمبیا از پلیس نیویورک خواسته است دست کم تا هفدهم ماه می، برای حفظ نظم و اطمینان از عدم برقراری مجدد چادرهای معترضان در محوطه دانشگاه حضور داشته باشد. 

پلیس نیویورک همچنین اعلام کرده است که در جریان متفرق کردن دانشجویان معترض، از گاز اشک‌آور استفاده نکرده است. 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا