بازار

تغییرات هفتگی قیمت طلا و سکه/ سکه ۳۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

قیمت سکه و طلا در روز پنجشنبه (روز آخر معاملات) نسبت به ابتدای هفته با افزایش های جزیی مواجه شد به شکلی که سکه طرح جدید با نرخ ۳۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی بازار طلا طی هفته جاری نشان می‌دهد که در این هفته قیمت انس جهانی طلا با ۱۶ دلار افزایش همراه بوده است. با این حال اگرچه انتظار می‌رفت بازار طلا با گرانی مضاعفی همراه شود اما به دلایلی همچون نوسانات بازار ارز، افت تقاضا و… هر قطعه سکه تمام طرح جدید در روز پنجشنبه (روز آخر معاملات) نسبت به ابتدای هفته با ٢۵٠ هزار تومان افزایش مواجه و به ٣٣ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با ۴٠٠ هزار تومان افزایش هفتگی به ٣١ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه نیز با ١۵٠ هزار تومان افزایش به ١٨ میلیون و ۶٠٠ هزار تومان و قیمت ربع سکه با ٢٠٠ هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به ١١ میلیون ۶٠٠ هزار تومان در پایان هفته رسیده است.

نرخ سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته در روز پنجشنبه به شش میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده (١٧ عیار) در روز آخر معاملات نسبت به ابتدای هفته با ١٩٠ هزار تومان افزایش به ١٢ میلیون و ٣٢٠ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ١٨ عیار نیز با ۴۴ هزار تومان افزایش به ۲ میلیون و ٨۴۴ هزار رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا