بازار

همکاری رهتاب و بانک ملی برای ایجادبستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی

شرکت رهتاب بیستون برای همکاری در جهت ایجاد بستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی در حوزه کالاهای اساسی، با شرکت پرداخت الکترونیکی سداد و بانک ملی ایران به توافق رسید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت رهتاب بیستون، طی برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مسئولان شرکت پرداخت الکترونیکی سداد و با هماهنگی بانک ملی ایران، دو طرف برای همکاری در جهت ایجاد بستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی کسب‌وکارهای عضو سامانه رهتاب اعلام آمادگی کردند. طبق این توافق، از این پس بستر مدیریت زنجیره مالی کسب‌وکارها شامل انجام تراکنش‌ها، مدیریت سرمایه در گردش کسب‌وکارها، کنترل جریان نقدینگی و … فراهم می‌گردد.

رهتاب به عنوان سکوی رسمی مدیریت هوشمند زنجیره تأمین کالاهای اساسی در ۶ استان کشور، در تلاش است با برقراری تعاملات لازم و افزودن امکانات بیشتر به سامانه، علاوه‌بر امکان خرید و فروش الکترونیکی کالاهای اساسی، در سایر حوزه‌ها نظیر مدیریت مالی، مدیریت ناوگان حمل و … نیز بتواند به صورت یکپارچه راهکارهای هوشمند خود را ارائه داده و برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی، به‌طور مستمر ارزش‌آفرینی کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا