موسیقی

آثار سوگواره هنر عاشورایی در نگارستان به نمایش درآمد

آثار راه‌یافته به چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی در ۵ نمایشگاه مجازی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، پس از داوری آثار ارسالی به چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی، آثار راه‌یافته در ۵ بخش شامل نقاشی (کلاسیک، دیجیتال)، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه، طراحی پوستر و کمیک استریپ (پی نما) به صورت نمایشگاه مجازی درآمد. این نمایشگاه‌ها که از فناوری واقعیت مجازی بهره می‌برند، از نمادهای معماری ایرانی _ اسلامی به عنوان ساختار طراحی وام گرفته است که می‌تواند به خوبی فضای خلق شده در آثار را به بازدیدکنندگان منتقل کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینجا از این نمایشگاه بازدید کرده و با ثبت رأی به آثار مورد علاقه خود، در قرعه‌کشی ۵ کمک هزینه سفر به کربلای معلی شرکت کنند.

آئین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی ۱۷ بهمن ماه با حضور علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، محمدرضا سنگری مدیر دفتر ادبیات پایداری، عبدالحمید قدیریان دبیر بخش نقاشی، سعید رزاقی دبیر هنری بخش پی نما، مرتضی گودرزی دیباج داور بخش نقاشی، سید حمید شریفی آل هاشم و احمد آقا قلی‌زاده داوران بخش پوستر، سید مهدی حسینی دبیر بخش پوستر و دبیر بخش تایپوگرافی، حسین چمن‌خواه و محمد روح الامین، داوران بخش تایپوگرافی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا