جامعه

بارش برف در تهران


بارش برف در تهران آغاز و برخی مناطق را سفید پوش کرد.

به گزارش خبرنگار فارس، بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف در تهران آغاز شده و برخی مناطق تهران سفید پوش شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس به بارش برف در تهران اشاره کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه ماشین آلات برف روبی وجود دارد، گفت: تدابیر لازم برای برف اندیشیده شده است.

معاون شهردار تهران در گذاشته شدن کیسه های شن و ماسه در معابر خبر داد و گفت: آمادگی لازم را داریم.

پایان پیام/


آگهی
جامعه

بارش برف در تهران


بارش برف از شب گذشته آغاز و به صورت پراکنده در برخی از مناطق تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فارس، از سوی فرمانداری تهران اعلام شده بود که تا ظهر امروز بارش برف در مناطق شمالی تهران از جمله ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع) شاهد بارش باران و برف، بارش تگرگ، وزش باد شدید، مه گرفتگی و کاهش محسوس دما و کاهش دید خواهیم بود.

با بارش برف شاخص آلودگی هوا امروز جمعه 22 دی ماه 1402 در شرایط پاک قرار گرفت و شاخص کیفیت هوا در ۲۴ گذشته نیز روی عدد 91 و شرایط قابل قبول قرار داشت.

در سال جاری و براساس روز شمار شاخص آلودگی تا امروز 22 دی ماه ۱۴۰۲ کیفیت هوای پایتخت، ۹روز در وضعیت پاک، ۱۹4 روز در وضعیت قابل قبول، ۸۲ روز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ١٢ روز ناسالم برای همه شهروندان بود.

هوای تهران در هیچ روزی در وضعیت بسیار ناسالم و خطرناک قرار نداشته است. شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود که این تقسیم‌بندی شامل « از صفر تا ۵۰ هوا پاک»، « ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط»، «از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس»، «از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم»، «از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم» و «از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک» می‌شود.

پایان پیام/


آگهی
عکس و فیلم

بارش برف در تهران

از اولین ساعات بامداد یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ مردم شهرهای شمال و شرق استان تهران شاهد بارش برف شدید بودند و اکثر محورها از برف پوشیده شد.در برخی از محورها به دلیل مه گرفتگی شدید دید به کمتر از ۵۰۰ متر می رسد. راهداران از بامداد مشغول برف روبی و نمک و شن پاشی هستند و رانندگان هنگام تردد در محورهای مواصلاتی از تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند. تصاویر این گزارش از پیست مردمی شهرک پردیس تهیه شده است.

منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا