عکس و فیلم

شعله‎‌ گاز دل مردم دارالمیزان را گرم کرد/ عیدی دولت به مردم مُهر

مُهر – پس از سال‌ها انتظار شعله گاز در دور افتاده‌ترین نقطه شهرستان مهر (منطقه دارالمیزان) روشن شد.


دریافت
43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پس از سال‌ها انتظار، شعله گاز در (منطقه دارالمیزان) دور افتاده‌ترین نقطه شهرستان مهر روشن شد تا کام مردم این خطه پهناور در روزهای آخر سال شیرین شود و یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم محقق شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در آئین افتتاح این طرح گفت: حضور شما مردم در پای صندوق‌های رأی طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری جهاد در راه‌خدا کرده‌اید و باید قدردان این نظام بود.

موسی موسوی گفت: حلاوت و شیرینی افتتاح گاز قطعاً برای شما و ما خادمان خرسندی به دنبال دارد و افتتاح پروژه عظیم گازرسانی به دارالمیزان قبل از انتخابات به اتمام رسیده بود و امکان افتتاح نیز وجود داشت اما نگاهم این است که این فرهنگ تثبیت شود، زیرا نخواستم از این پروژه بهره انتخاباتی ببریم.

وی تاکید کرد: نباید با نگاه پوپولیستی به مردم خدمات رسانی کرد زیرا بهترین قاضی مردم هستند و این را به خوبی لمس می‌کنند.

مردم فرق کار نمایشی و پوپولیستی با خدمت صادقانه را می‌فهمند

موسوی ضمن درخواست از دولت جهت کمک و اهتمام جدی تر نسبت به مناطق کم برخوردار کشور اظهار کرد: مشکلات معیشتی بر عملکرد خوب کارهای دولت مردمی آیت الله رئیسی سایه افکنده و مصرانه مطالبه‌گر دولت هستم تا مشکلات معیشتی را مرتفع‌تر کنند.

وی افزود: برای گازرسانی به منطقه دارالمیزان هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۶ میلیارد تومان و در بازه زمانی ۲۰ ماهه و به طول ۸۴ کیلومتر صورت گرفته و کار نشد را به شد تبدیل کردیم.

موسوی بیان کرد: سرانه گاز خیلی سنگین بود و در زمان وزارت مهندس زنگنه از بنده نپذیرفت و با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی و حضور مهندس اوجی وزیر نفت این مهم تحقق یافت.

وی قولی هم به مردم دارالمیزان داد و گفت: مشکلات و کمبودها را یکی پس از دیگری با الویت بخشی به سرانجام خواهیم رساند تا مردم طعم شیرین خدمات رسانی نظام و مسؤولان را بیشتر لمس کنند.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و رساندن سوخت پاک در مناطق روستایی را وظیفه خود می‌دانیم تصریح کرد: گاز یک ماده سمی است و در ۵ ثانیه استشمام مغز، ریه‌ها و در ادامه مرگ خاموش را به دنبال دارد که مردم باید به نکات ایمنی توجهات لازم را داشته باشند.

وحید بهفر تاکید کرد: در استفاده بهینه از گاز اهتمام جدی داشته باشید و استفاده بهینه باعث چرخه تولید و صنعت خواهد شد.

او افزود: پالایشگاه، گاز ترش را شیرین می‌کند و رطوبت را از گاز می‌گیرد و طی عملیات و فرایندهایی این گاز را به دست مردم می‌رسانند لذا باید در مصرف استفاده بهینه کرد.

فرماندار شهرستان مهر با اشاره به اینکه حدود ۲۰ ماه از کلنگ زنی طرح گازرسانی به منطقه دارالمیزان می‌گذرد و امروز شاهد افتتاح گازرسانی به این منطقه هستیم خاطرنشان کرد: این دولت و مدیرانش صادق الوعده هستند که نمونه بارز آن مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و تلاش‌های مجدانه نماینده دلسوز موسوی است.

حمزه محمدی با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم و در حال توسعه کمتر از عبادت نیست، افزود: شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور استان موفق بوده که این نشانه مدیریت جهادی و انقلابی است.

همچنین فرماندار شهرستان مهر از تلاش‌های مدیرعامل شرکت گاز استان و همکارانشان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان فارس عملکرد بسیار مثبتی در امورات تخصصی خود که همانا گازرسانی به مناطق مختلف استان است دارد.

روشن شدن شعله گاز در دارالمیزان امیدها را به این منطقه بازگرداند

فرماندار مهر، با اشاره به اینکه در سایه تلاش‌ها و خدمات رسانی خوب دولت سیزدهم هم اکنون این شهرستان در ردیف مناطق تقریباً سبز استان قرار دارد، افزود: خوشبختانه کار گازرسانی به مناطق روستایی در مراحل پایانی قرار دارد و گذشته تلخ مردمان این دیار از لحاظ تأمین سوخت به فراموشی سپرده می‌شود.

در این مراسم سیدخاتم حسینی به نمایندگی از مردم منطقه دارالمیزان از تلاش‌های موسوی، فرماندار و دیگر مسؤولان قدردانی کرد و گفت: با روشن شدن شعله گاز در دارالمیزان تمام امیدها به این منطقه بازگشت و از تلاش‌های مجدانه خدمتگزاران، ودولت آیت الله رئیسی و مجلس انقلابی نیز سپاسگزاریم و امید است دو روستای دیگر نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

گفتنی است؛ موسوی نماینده مردم در مجلس به همراه فرماندار و تنی چند از مسؤولین محلی قبل از افتتاح طرح گازرسانی به منطقه دارالمیزان با خانواده شهید مدافع مکتب شهید سلیمانی سیده صغری موسوی‌فرد دیدار و گفت وگو کرد.

گاز رسانی به منطقه دارالمیزان طی بازه زمانی حدوداً ۲۰ ماهه و به طول ۸۴ کیلومتر و با هزینه‌ای افزون بر ۱۷۶ میلیارد تومان با پیگیری‌های مستمر موسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان محلی و استانی به سرانجام رسید و در ماه مبارک شعبان و همچنین در آستانه سال جدید شور و شادمانی را به مردمان نجیب این خطه اهدا کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا