عکس و فیلم

کاروان فرهنگی هنری «روایت حبیب» در شیراز

همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، کاروان فرهنگی هنری «روایت حبیب» با اجرای نمایش سرباز پیش از نماز جمعه و اجراهای هنری در بولوار چمران شیراز کار خود را آغاز کرد.

وحید نمازی رئیس حوزه هنری فارس، همزمان با سالگرد عروج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: “روایت حبیب” یکی از بزرگترین مجموعه رویدادهای فرهنگی، ادبی و هنری در ستایش از آن شهید نستوه و والامقام است که با هدف تبیین مکتب حاج قاسم، است.

وی افزود: حضور کاروان روایت حبیب در فارس همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها مقارن است، از این رو یکی از محورهای اصلی مجموعه برنامه‌های این کاروان در استان، موضوع سردار فاطمی است که با توجه به ارادت شهید سلیمانی به آن حضرت، این مسئله، جلوه ویژه‌ای به کارهای هنری و فعالیت‌های کاروان خواهد بخشید. وی یکی از مهمترین بخش‌های کاروان روایت حبیب را برنامه “سفیر روایت” خواند و گفت: در این قالب، یک صحنه یا استیج سیار با همه امکانات حرفه‌ای یک برنامه میدانی در اختیار مجموعه قرار دارد تا با بهره برداری از این امکان زیرساختی، فرصت ارائه محتواهای مطلوب ساخته شده در سطح استانی و ملی به مردم استان و شهر شیراز فراهم آید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا