بین الملل

حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان»

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که منطقه اشغالی «عسقلان» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۲۲۵ روز از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم موفق نشده است مانع از حملات موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی شود.

بر همین اساس گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست در حق ملت فلسطین منطقه اشغالی «عسقلان» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه اشغالی عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

بنا بر گزارش منابع خبری این حمله موشکی از شمال نوار غزه به انجام رسیده است؛ این در حالی است که پیش‌تر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود نیروهای مقاومت را از این منطقه بیرون کرده است، اما هم‌اکنون با مقابله شدید مبارزان مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه روبرو شده است.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «التنور» واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی مبارزان قسام با «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک تانک صهیونیستی را در محور پیشروی شرق اردوگاه جبالیا با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده‌اند.

آگهی
بین الملل

اذعان رژیم صهیونیستی به هلاکت یک و زخمی‌شدن ۵ صهیونیست در «ادمیت»

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در عملیات حزب‌الله لبنان علیه منطقه اشغالی «ادمیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی ۶ صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات جانی در حمله حزب‌الله لبنان علیه منطقه اشغالی «ادمیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.
بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در حمله حزب‌الله لبنان به منطقه اشغالی ادمیت و برخورد یک گلوله ضدتانک به این منطقه یک صهیونیست به هلاکت رسیده و ۵ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در نتیجه برخورد یک موشک هدایت‌شونده به ساختمانی تجاری در شهرک صهیونیست‌نشین «آویویم» در شمال سرزمین‌های اشغالی، این ساختمان آسیب دیده است.
گفتنی است با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم‌کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

آگهی
حوادث

هشدا هواشناسی به ۱۳ استان کشور/هلال‌احمر آماده‌باش شد

محمودی خبر داد؛

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در ۱۳ استان کشور از آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ بابک محمودی اظهار داشت: هشدار سطح نارنجی شماره ۱۶ سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش رگباری باران- وزش شدید باد اعلام شد.

وی افزود: امروز یکشنبه: دامنه و ارتفاعات آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال زنجان پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه: دامنه و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شرق و شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تیم‌های عملیاتی این جمعیت در قالب امدادگران و نجاتگران در حالت آماده باش قرار دارند و هموطنان در صورت بروز هرگونه مخاطره جوی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

آگهی
عکس و فیلم

حضور پرشور قشقایی‌ها پای صندوق آرای شیراز از همان ابتدای رای‌گیری

شیراز – حضور پرشور مردم با بصیرت ایل سلحشور و شهیدپرور قشقایی‌ با لباس زیبای محلی قشقایی در شعب اخذ رأی مرحله دوم انتخابات در شیراز حال و هوای خاصی به این حوزه انتخابیه بخشید.


دریافت
19 MB

آگهی
دکمه بازگشت به بالا