سیاسی

آقای بذرپاش با سفر به استان‌های محروم پاسخگوی مطالبات مردم باشید

آقای بذرپاش با سفر به استان‌های محروم پاسخگوی مطالبات مردم باشید


نماینده مردم بجنورد در مجلس در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل پروژه راه بجنورد به گلستان برای مردم خراسان شمالی تبدیل به رویا شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمد پاک‌مهر در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل پروژه راه بجنورد به گلستان برای مردم خراسان شمالی تبدیل به رویا شده است. همچنین پروژه راه میامی به جاجرم و گرمه ، تکمیل پروژه راه بجنورد – شوقان و سنخواست و تکمیل پروژه راه بجنورد- راز و غلامان به سرنوشتی مانند پروژه اول دچار شده است و بیش از دو دهه از آن می‌گذرد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس افزود: شرکت زیرساخت به طور کلی خراسان شمالی را به فراموشی سپرده و مشخص نیست این پروژه‌ها چه زمانی قرار است به اتمام برسد و با چه نظارت و اعتباری. آقای بذرپاش انتظار می‌رود به استان‌های محروم و مظلومی مانند خراسان شمالی سفری داشته باشید و مطالبات مردم را پاسخگو باشید.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به عنوان خادم مردم از شما انتظار می‌رود که در اسرع وقت در سفر به استان از نزدیک شاهد وضعیت نامناسب پرواز فرودگاه بجنورد باشید. این فرودگاه بیش از ۱۳ پرواز در هفته داشته اما امروزه به دو پرواز رسیده بنابراین نیاز است تا به این مسائل توجه کنید.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا