سیاسی

اجرای طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» در ۲۰ هزار مدرسه سطح کشور

صحرایی در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» را شروع کردیم و ۲۰ هزار مدرسه در این طرح در دستورکار قرار گرفت. در این مدارس فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار نورینو قرار داریم و خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود.


به گزارش خبرنگار ایلنا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در سطح مدارس کشور، گفت: ما طرح «مدرسه؛ کانون تربیت محله» را شروع کردیم و ۲۰ هزار مدرسه در این طرح در دستورکار قرار گرفت. در این مدارس فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار نورینو قرار داریم و خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود تاحدی که ظرفیت مدارس از استقبالی که مردم کردند کمتر بود.

وی ادامه داد: تا هفته گذشته حدود ۷ هزار مدرسه برای هیات‌های مذهبی ثبت نام کردند و هرجایی خواستند مدرسه ها را هیات کردیم.

صحرایی درخصوص ادامه این برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی ابراز داشت: بعد از محرم ان‌شاءالله موضوع اردوهای دانش‌آموزی باردیگر جدیت پیدا خواهد کرد. از همه مهمتر اردوگاه‌ها است متاسفانه اشکال پیداکردند و تجهیزات آن‌ها فرسوده شده است.

وی افزود: جلسه‌ای را حضور معاون اول محترم رئیس‌جمهور برگزار کردیم، مشکلات به اطلاع ایشان رسید و مقرر شد که به ۶ ارودگاه ملی کمک کنیم و تجهیز کنیم تا بتوانند از ظرفیت بیشتری برای پذیرش برخوردار شوند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا