سیاسی

ارائه گزارش اقدامات وزارتخانه‌های علوم، آموزش و بهداشت در آستانه سال تحصیلی به کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش وزارتخانه‌های علوم، آموزش و بهداشت درباره اقدامات آنها در آستانه سال تحصیلی جدید در جلسه این کمیسیون خبر داد.

حسین حق‌وردی در گفتگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون گزارش وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و معاون وزیر بهداشت در خصوص تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت که گزارش مفصلی را از اقدامات انجام‌شده و آمادگی‌هایی که لازم بود، ارائه کردند.
او افزود: به طور مثال دانشگاه‌ها باید جهت آماده‌سازی خوابگاه‌ها برای دانشجویان اقدام کنند و مباحثی که در این رابطه وجود دارد مطرح شد. همچنین گزارش وزارت آموزش و پرورش در بحث واریز بخشی از سرانه‌ها به حساب مدارس برای تمهید مقدمات بازگشایی، ساماندهی نیروهای جدید و موضوعاتی که مرتبط با شروع سال تحصیلی جدید بود، ارائه شد که مورد بررسی نمایندگان کمیسیون قرار گرفت و مشکلات موجود و راه‌حل‌هایی که برای رفع این مشکلات وجود دارد، مطرح شد.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث کلی امروز کمیسیون آموزش در ارتباط با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید بود، گفت: در بخش دوم جلسه امروز کمیسیون محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافت و برنامه‌هایش را که در ارتباط با کمیسیون آموزش و از جمله مباحث مربوط به آموزش فنی حرفه‌ای کشور که زیرمجموعه این وزارتخانه است، ارائه کرد.
حق‌وردی در پایان یادآور شد: آقای زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در جلسه کمیسیون آموزش برنامه‌هایش را فقط در ارتباط با بخش آموزش فنی حرفه‌ای و مشکلات موجود، افق پیش رو و راهکارهایی که در این رابطه دارد، ارائه کرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا