سیاسی

ارتحال آیت‌الله طه‌محمدی را تسلیت گفت

سرلشگر سلامی در پیامی؛

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی ارتحال آیت‌الله طه‌محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه همدان را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم پارسا و مجاهد نستوه، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و نماینده سابق مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تألم شد.

خدمات ارزشمند این روحانی انقلابی و ولایی که در زمره یاران امام و مبارزان پرتلاش نهضت اسلامی در صحنه روشنگری مردم نسبت به جنایات و خیانت‌های رژیم ستم‌شاهی زبانزد و در دوران پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، از جمله ترویج معارف دینی و اخلاقی و خدمت به مردم به ویژه مردمان استان شهید پرور همدان، به مانند خورشیدی پرفروغ می‌درخشید، هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب فقدان این فقیه وارسته را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و جامعه معزز روحانیت، مردم شریف دارالمؤمنین استان همدان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عالم جلیل‌القدر علو درجات و رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان وی صبر و اجر بی پایان مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آگهی
دکمه بازگشت به بالا