سیاسی

از انتصابات هدفمند جلوگیری شود




نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنجکاران شمال کشور به ویژه استان گیلان را با وارد کردن برنج بیش از نیاز مردم نابود کردید، لازم است نسبت به خرید برنج کشاورزان با وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم به صورت فوری اقدام شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی در نشست صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ضمن محکومیت جنایات وحشیانه مزدوران رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن زائرین مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تسلیت به خانواده‌های شهدا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه از دولت و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی درخواست می‌کنم تا نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام فوری انجام و اجازه ندهند چنین حوادثی در کشور اتفاق بیفتد.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: دغدغه و نگرانی کشاورزان شمال کشور به ویژه استان گیلان را چه کسی باید پاسخگو باشد، چرا مشکلات کشاورزان شمال کشور به ویژه برنجکاران را پیگیری نمی‌کنید، برنجکاران شمال کشور به ویژه استان گیلان را با وارد کردن برنج بیش از نیاز مردم نابود کردید، لازم است نسبت به خرید برنج کشاورزان با وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم به صورت فوری اقدام شود.

وی افزود: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قطع دستان واسطه‌ها مورد انتظار از دولت خدمتگزار است، معیشت و اقتصاد مردم و کاهش گرانی سرسام‌آور و نگران‌کننده، قیمت بالای مرغ و گوشت قرمز و گرانی کالای اساسی باید در اولویت دولت قرار گیرد.

احمدی عنوان کرد: معلمان غیرانتفاعی، نهضتی‌ها، پیش دبستانی‌ها، حق‌التدریسی‌ها، پاداش پایان خدمت بازنشستگان، دستمزد حق‌التدرسی‌ها و خرید خدمات، رتبه‌بندی و پرداخت معوقات فرهنگیان ضرورت دارد تا زودتر انجام شود، آموزش و پرورش را دریابید، مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رو به افزایش است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تأکید بر اینکه از انتصابات هدفمند جلوگیری شود، خطاب به رئیس جمهور گفت: لازم است نسبت به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا توجه بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: کاهش بارندگی طی سال‌های اخیر باعث نگرانی کشاورزان و برنجکاران شده است. بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات کم بهره ، تسریع و به فکر اشتغال جوانان باشند، مدیران استانی و شهرستانی در ارائه خدمات به مردم با سرعت، دقت و احترام بیشتر اقدام و توجه ویژه‌ای داشته باشند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا