سیاسی

استاندار تهران: شهید رجایی و باهنر به ما یاد دادند که اهل جهاد باشیم

استاندار تهران گفت: شهید رجایی و باهنر به ما یاد دادند که اهل جهاد باشیم، در کار با جدیت گام برداریم و اهل کسالت نباشیم ، لحظه لحظه کار را از دست نداده و از ثانیه‌های ولایت به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در بهشت زهرا (س) برگزار شد، طی سخنانی گفت: کار خالصانه همواره ماندگار شده و بازنشر می‌شود و همین خلوص راز ماندگاری دولت کوتاه شهید رجایی و باهنر است.
وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر خود را به تحقق حکومت علوی نزدیک کردند، گفت: از شاخص‌های حکومت علوی پرهیز از مماشات و حرف حق را محکم زدن و پای حرف حق ایستادند.
استاندار تهران با بیان این که مسئول در نظام اسلامی نباید اهل تعارف و مماشات باشد، گفت: بر سر منافع مردم نباید مماشات کرد، این وظیفه زمامدار و حاکم اسلامی است، که نفع عامه مردم را به نفع خواص ترجیح دهد و جنس شهیدان رجایی و باهنر از این جنس است، که پرچم عدالتخواهی و مقابله با فساد را محکم در دست گرفتند و عاشقانه پای آن ایستادند.
وی دلدادگی، تواضع و خضوع شهید رجایی در برابر حضرت امام (ره) را مورد اشاره قرار داد و افزود: راز ماندگاری دولت‌ها همین است، دولت‌هایی را تجربه کردیم، که در راه ولایت گام برمی داشت و برکات آن را دیدیم و زمانی که همان دولت از مسیر ولایت فاصله گرفت نیز خساراتی به بار آورد که آن خسارات را نیز دیدیم.
منصوری ادامه داد: گاهی اوقات رسانه‌ها طوری برخورد می‌کنند، که مسئول شجاعت اظهار نظر را از دست دهد و نگران باشد، اگر حرفی بزنیم، رسانه‌های بیگانه چه می‌گویند، هرچه می‌خواهند بگویند، آن چه تجربه به ما نشان داده این است، که هرکس خط مستقیم ولایت را شناسایی کرده و پای آن ایستاد و خود را تنظیم کرد و ربط او به ولایت ربط عاشقی شد، دولت کارآمدی داشت، هر دولتی زاویه و فاصله گرفت برکت دولت را از دست داد، یکی از شاخص‌های ماندگاری شهید رجایی همین است، که ذوب در ولایت است.
وی به حرکت به سوی تحقق دولت اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید خود را بدهکار نظام بدانیم، نه این که نظام بدهکار ما باشد و به تکلیف عمل کنیم، شهید رجایی به ما یاد داد، که باید برای ذره ذره بیت المال ارزش قائل شویم، شهید رجایی و باهنر به ما یاد دادند، که اهل جهاد باشیم، در کار با جدیت گام برداریم و اهل کسالت نباشیم، لحظه لحظه کار را از دست نداده و از ثانیه‌های ولایت به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا