سیاسی

اشتغال اولویت خوزستان است/مسئولان دین خودشان را به استان ادا کنند

رئیس جمهور:

اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در دیدار با علما، سران قبایل و عشایر خوزستان که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، تاکید کرد: همه کشور به ویژه مسؤولان باید دین خودشان را نسبت به استان خوزستان و مردم آن ادا کنند.

وی ادامه داد: اتحاد و انسجام میان اقوام، شیوخ و طایفه‌های خوزستان همواره باطل کننده نیرنگ دشمن بوده و این اتحاد و همبستگی باید استمرار و تقویت شود..

رئیس جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، بیان کرد: استفاده از نیروی بومی در همه بخش‌ها بر غیربومی اولویت دارد و شرکت‌های مستقر در این استان باید بهره گیری از جوانان خوزستان را اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به عبور خوزستان از تنش آبی تابستان گذشته افزود: با مدیریت خوب انجام شده از این تنش که می‌توانست استان را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد، عبور کردیم.

وی، تغییر شرایط و حل مشکل‌های انباشته خوزستان را نیاز به حرکت جهادی دانست و ادامه داد: مهم‌ترین افتخار بنده نوکری برای مردم است و برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش مهر، در این دیدار علما، سران قبایل و عشایر خوزستان به به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

همچنین سران عشایر خوزستان در این دیدار صمیمی بر وحدت همه اقوام و تلاش دولت انقلابی برای گره گشایی از مشکل خوزستان تاکید کردند.

علمای اعلام، سران قبایل و شیوخ عشایر خوزستان همچنین در این دیدار صمیمی تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان اقوام ایران اسلامی را مذبوحانه دانستند و بر اتحاد همه اقوام و طوایف خوزستان حول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا