سیاسی

اشغال لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست

نشست جبهه تحول‌خواهان انقلابی مطرح شد؛

نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی صبح امروز با حضور دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی صبح امروز با حضور مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، مالک شریعتی نیاسر دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و محمد جواد عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار شد.

مالک شریعتی در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم، اظهار داشت: جبهه تحول‌خواه انقلابی از سابقه بیش از یک دهه برخوردار است و به عنوان یک جبهه قدیمی و سیاسی است. طبق قانون احزاب فعالیت دور جدید را به وزارت کشور اطلاع داده‌ایم.

وی ادامه داد: پنجشنبه هفته جاری نشست تشکیلاتی و درون جبهه‌ای با حضور دبیران خواهیم داشت.

اشغال لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست

در ادامه این نشست مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: به میزانی که از زمان پیروزی انقلاب فاصله می‌گیریم می‌بینیم گسترش اندیشه امام (ره) پیش می‌رود و وعده‌ها بویژه در مسایل بین المللی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب را کاری بسیار بزرگ در جهت مبارزه با استکبار میدانیم، عنوان کرد: اشغال لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست. شعار مرگ بر اسراییل شعاری واقعی و عمیق است.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به طوفان الاقصی، گفت: طوفان الاقصی را باید سرفصلی برای انقلاب جدید تلقی کنیم.

شاکری تصریح کرد: بحث توسعه نیل تا فرات به یکباره در طوفان الاقصی بهم ریخته است. امروز مولفه‌های قدرت مردم فلسطین بسیار بالاست به گونه‌ای که حاضر به ترک سرزمین خود نیستند.

مردم اغتشاشات سال گذشته را با گوشت و پوست خود لمس کردند

همچنین در ادامه نشست محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای نمی‌خواهند انتخابات صورت گیرد و در زمان‌هایی علاقه داشتند به جای مردم تصمیم گیری کنند. فتنه ۸۸ یکی از لکه‌های ننگینی است که بر دامان این افراد باقی مانده است.

وی افزود: مردم اغتشاشات سال گذشته را با گوشت و پوست خود لمس کردند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: مجلس یازدهم مجلس انقلابی و به دنبال دغدغه‌ها مشکلات مردم بود. معدل مجلس نمره خوبی بود که دلسوزانه دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. اما اینها کافی نیست لذا باید خالص سازی را از درون خود شروع کنیم و به سمت بهبود حرکت کنیم.

عامری عنوان کرد: خود را جدا از مردم نمی‌دانیم و در تلاشیم بهترین کاندیداها و افراد را انتخاب کنیم.

عامری با بیان اینکه به دنبال لیست واحدی هستیم، تصریح کرد: معتقدیم در این انتخابات با شورای ائتلاف همانند دوره‌های قبلی ارتباطات تنگاتنگی داشته باشیم.

وی افزود: همانطور که مردم در عرصه‌های مختلف وظایف خود را انجام می‌دهند احزاب نیز باید در همین راستا حرکت کنند.

عامری با اشاره به مسئله تایید و رد صلاحیت‌ها، بیان کرد: امسال فرایند بررسی صلاحیت‌ها طولانی‌تر شده است تا مشکلاتی که بواسطه کوتاهی زمان بعضاً وجود داشت رفع شود.

وی افزود: امیدوارم در انتخابات بعدی مجلسی را داشته باشیم که در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا