سیاسی

اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق چه هدفی دارند؟


نماینده رشت در مجلس با اشاره به هدف اصلاح‌طلبان از فشار به دولت برای تسریع در امضای توافق هسته‌ای، گفت: ما باید از هرگونه عجله در امضای توافق با غرب پرهیز کنیم و به دور از هرگونه شتاب‌زدگی کار را پیش ببریم.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره فشار اصلا‌ح‌طلبان به دولت برای امضای هر چه زودتر توافق با غرب، گفت: هدف اصلاح‌طلبان از این فشار به دولت، تأمین منابع گروهی‌شان است.  

وی افزود: اصلاح‌طلبان که به غرب تمایل دارند و منافع خود را از این طریق دنبال می‌کنند، سعی دارند تا با فشار به دولت برای امضای توافق، منافع خود را دنبال کنند و پس از امضای توافق هم اینگونه القا کنند که ما توافق را به نتیجه رساندیم.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته دولت آقای رئیسی تحت تأثیر اینگونه فشارها قرار نمی‌گیرد و با دقت، درایت و هوشمندی بحث مذاکرات و توافق را دنبال می‌کند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت آقای رئیسی از همان ابتدای کار خود در کنار روابط با همسایگان و کشورهای منطقه و به طور کلی کشورهای شرقی، مذاکره با غرب را هم در دستورکار خود قرار داده و اینگونه نبوده که همه چیز را فدای رابطه با غرب کند.

 نماینده مردم رشت در مجلس افزود: ما باید از هرگونه عجله در امضای توافق با غرب پرهیز کنیم و به دور از هرگونه شتاب‌زدگی کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا