سیاسی

اصلاح‌طلبان ۳۰ سال بی‌نتیجه انتظار چراغ سبز آمریکا را کشیدند


عضو هیات رئیسه مجلس دهم گفت: اصلاح طلبان در طول سال‌های پس از انقلاب ۳۰ سال امور اجرایی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و در طول این ۳۰ سال همواره منتظر چراغ سبز آمریکا بودند که هرگز هم چراغ سبزی از سوی آمریکا به آنها نشان داده نشد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: دولت قبل تمام فرصت‌ها و توان داخلی کشور معطل برجام گذاشته و منوط به این توافق شده بود.

وی افزود: منوط کردن معیشت مردم و اقتصاد کشور به نتایج مذاکرات و توافق با کشورهای خارجی کاری اشتباه است و باید اینها هر یک مسیر مستقلی را‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: ما نباید فرصت‌های کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ معطل برجام کنیم و همانطور که به مذاکره با طرف‌ مقابل می‌پردازیم در داخل هم به ساماندهی نیروهای توانمند وکارآمد مشغول باشیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در کنار مذاکرات با غربی‌ها باید ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز فراموش نکنیم و در دستورکار قرار دهیم و ارتباطات اقتصادی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ با این کشورها و کشورهای دیگر گسترش دهیم.

وی افزود: اصلاح طلبان در طول سال‌های پس از انقلاب ۳۰ سال امور اجرایی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و در طول این ۳۰ سال همواره منتظر چراغ سبز آمریکا بودند که هرگز هم چراغ سبزی از سوی آمریکا به آنها نشان داده نشد.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: واقعیت این است که طرف مقابل در برجام از طریق این توافق به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است و ما نباید پیشرفت خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به این توافق کنیم و رویه اشتباه سال‌های قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باره تکرار کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا