سیاسی

اعزام 1000 دانشجو از دانشگاه‌های تهران به اردوهای جهادی نوروز


معاون جهای بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: در ایام نوروز 1000 دانشجو از دانشگاه‌های تهران به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

رضا محمدی نژاد معاون جهای بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری اردوهای جهادی در ایام عید گفت: از 20 اسفند لغایت 10 فروردین به مدت بیست روز در قالب قرارگاه جهادی «عهد خدمت؛ نوروز 1401» میزبان 1000 دانشجو از گروه های جهادی دانشگاه های تهران هستیم که در عرصه های عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی در «شادگان» فعالیت خواهند کرد.

وی در مورد فعالیت های پزشکی این گروه جهادی تشریح کرد: دو گروه از جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی ( دانشگاه علوم پزشکی آزاد و شاهد) در دوبازه 5 روزه در منطقه حضور خواهند داشت و خدمات دندانپزشکی (توسط پزشکان متخصص)، غربالگری های مختلف و اهدای دارو ارائه می شود.

محمدی نژاد با اشاره به فعالیت های عمرانی و آموزشی برنامه ریزی شده گفت: در زمینه عمرانی هم انشاالله بالغ بر 38 خانه و تعدادی سرویس بهداشتی و حمام ساخته خواهد شد. در زمینه مسائل آموزشی هم تیمی متشکل از دانشجویان رتبه برتر دانشگاه ها و کسانی که در زمینه آموزش تجربه دارند در قالب اعتکاف علمی به مدت 8 روز با داوطلبان کنکور مناطق محروم فعالیت علمی خواهند داشت و حتی پس از بازگشت هم به عنوان پشتیبان بر فعالیت های علمی این عزیزان نظارت می کنند.

معاون جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ در پایان افزود: 250 نفر از دانشجویان و طلاب جامعه المصطفی هم در این اردوها حضور دارند که در حوزه عمرانی و فرهنگی به فعالیت های جهادی می پردازند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا