سیاسی

اعلام شاخص‌های گزینش افراد برای لیست انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی


معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: در‌فهرست های انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی مقبولیت ، کارآمدی و شایستگی سه ویژگی مهم گزینش نهایی نامزدها خواهد بود و ما با همین شاخص افراد کارآمد را دعوت به پیش ثبت نام برای انتخابات می‌کنیم.

مهدی عرب صادق  معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به نزدیک شدن به ایام پیش ثبت نام انتخابات گفت: هدف اصلی ما افزایش میزان مشارکت در انتخابات در یک بستر رقابتی سالم است و خط قرمز ما در رقابت های انتخاباتی، تخریب  است و تخریب نیروهای آزمون پس داده انقلاب را هزینه برای کشور می دانیم.

وی با اشاره به شاخص‌های گزینش افراد برای لیست انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی گفت: در‌ فهرست های انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی مقبولیت، کارآمدی و شایستگی سه ویژگی مهم گزینش نهایی نامزدها خواهد بود و ما با همین شاخص افراد کارآمد را دعوت به پیش ثبت نام برای انتخابات می‌کنیم.

عرب صادق در ادامه گفت: کوچک دیدن دایره دوستان انقلابی دور از وسع نظر است و آن را به صلاح نظام نمی دانیم و باید از همه ظرفیت‌های درون نظام برای اعتلای کشور استفاده کنیم.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: قانون جدید انتخابات در تهران برای تحزب مفید است و احزاب، گروه ها و جبهه ها باید وزن خود را به مردم نشان دهند و طبعا باید پاسخگوی عملکرد گزینه های منتخب خود در مجلس باشند.

وی در ادامه گفت: انتخابات تبلور اراده ملی در حاکمیت است و تحریم انتخابات را بدخواهی برای ملت می دانیم و باید همه جریان های سیاسی به فکر مشارکت پرشور در انتخابات باشند.

وی افزود: گروه های سیاسی که نسبت به انتخابات بی تفاوت هستند خودشان دریافته اند که در جامعه رای بین مردم ندارند و با بازی تقصیر، فرار رو به جلو می کنند و صحبت از تحریم انتهابات را به میان می‌آورند.

وی در پایان گفت: گروه های اصلاح طلب بنا دارند رادیکالیسم را  در انتخابات پیش گیرند و البته اگر این باشد پایان اصلاح طلبان رسما کلید خواهد خورد‌، آن‌ها خود را بین جامعه سیاسی مردانه تمام شده یافته اند و با یک نگاه جنسیتی در پی جذب آرای جامعه زنان هستند و البته چون برنامه ای جز موج سواری ندارند موفق نخواهند بود.

پیش از این نیز اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی گفته بود: حزب مؤتلفه در حال حاضر به وظایف خود عمل می‌کند و کمیته انتخابات مؤتلفه و معاونت سیاسی انتخاباتی‌اش دائم مشغول کار هستند و حدودا فهرستی از افراد را گزینش کردیم و معتقدیم هر کس حقش این است که بیاید و در انتخابات شرکت کند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا