سیاسی

انتخابات به برکت خون شهدای خدمت باشکوه خواهد بود

مقدم‌فر:

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انتخابات به برکت خون شهدای خدمت باشکوه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در کنگره شهدا که در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار شد، جایگاه شهید را یک جایگاهی بزرگ و بلند مرتبه معرفی کرد و اظهار داشت: شهادت یک مقصد و مسیر شهدا، حرکت به سمت قله است و این مسیر دچار توقف نخواهد شد.

وی افزود: شهدا پیروز میدان‌های مختلف هستند و این میدان نبرد، ابتدا در جهاد با نفس تعریف می‌شود و همه شهدا، قهرمانان این میدان بودند.

مقدم فر ادامه داد: دومین میدان، جبهه مبارزه با شیطان است که جهاد صغیر محسوب می‌شود و جهاد کبیر نیز انجام کارهای فرهنگی و مبارزه در این عرصه با کافران و مقابله با تهاجم نرم آنهاست.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: شهدا پیروز میدان مبارزه با دشمنانی هستند که در مسیر رشد انسان‌ها مانع ایجاد می‌کنند و این شهدا هستند که راه و مسیر درست و حقیقت را به انسان‌ها نشان می‌دهند.

مقدم‌فر با اشاره به سردار شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت از رئیس جمهور که همراه با آیت الله شهید رئیسی در سانحه بالگرد به شهادت رسید، گفت: این شهید بزرگوار یک چهره شاخص در کار خود بود. او هیچگاه در عمل به وظایفش خسته نشد و همیشه در مسیر خود فعال و ثابت قدم و در عین حال فداکار، دلسوز و مهربان بود.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: بزرگترین خدمتی که شهید به مردم می‌کند این است که انسان‌ها را از غفلت، حیرت، جهل و گمراهی می‌رهاند و همین موجب می‌شود که شهادت برای او یک سعادت و برای جامعه، معرفت بخش باشد.

وی شهدای خدمت را در همه زمینه‌ها سرآمد و شاخص معرفی کرد و افزود: این شهدای عزیز بهترین رئیس‌جمهور، بهترین امام جمعه، بهترین وزیر خارجه، بهترین استاندار، بهترین خدمه پرواز و بهترین پاسدارها بودند.

مقدم‌فر تاکید کرد: این شهدا موجی در جامعه ایجاد کردند که این موج به فرموده مقام معظم رهبری یک حماسه بود و دیدیم که در هر کجا که این شهدا تشییع شدند مردم در بدرقه آنها حماسه آفریدند.

وی حماسه دیگر مردم را شرکت پرشور در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم حماسه شهدای خدمت تکمیل شود، یک راه آن از حضور گسترده و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رای می‌گذرد.

مقدم‌فر با تاکید بر اینکه همه ما باید بهترین فرد را برای جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کنیم، بیان داشت: باید فردی پرتلاش، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب و اسلام و دارای کارنامه انتخاب شود.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: به برکت خون شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی با مشارکت بالا خواهد بود که در آن، هم فرد درستی برای این جایگاه انتخاب خواهد شد و هم مردم به تکلیفی که بر دوش آنها است به درستی عمل خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا