سیاسی

انتخابات مجلس در تهران اکثریتی خواهد بود

بیاتی با اشاره به مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور:

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران در قانون انتخابات خبر داد.


به گزارش ایلنا، ولی‌الله بیاتی با اشاره به نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر تناسبی شدن انتخابات در تهران ایراداتی داشت که با حضور کارشناسان شورای نگهبان حذف ماده ۵۳ طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با اکثریت قاطع تصویب شد بنابر این مصوبه انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران به صورت اکثریتی و همانند سایر حوزه های انتخابیه کشور برگزار می شود.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ادامه بررسی طرح تشکل های اجتماعی در دستورکار کمیسیون قرار گرفت، از جمله مصوبات کمیسیون در این بخش تعیین تکلیف منابع و مصارف مالی، آموزش مدیرعامل و هیات مدیره و بازرسی بود.

وی بیان کرد: همچنین اعلام فهرست دارایی ها، ترازنامه، صورت مالی سالیانه، اعلام دارایی های منقول و غیر منقول هیات مدیره و مدیرعامل و افتتاح حساب رسمی به نام تشکل مورد تصویب قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در ماده ۵۷ طرح تشکل های اجتماعی مقرر شد دستگاه های مرتبط با این طرح سند توسعه مشارکت را سه ماه پس از لازم الاجرا شدن تصویب کرده و به تایید شورای توسعه برسانند و در اختیار تشکل ها و عموم قرار دهند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا