سیاسی

انتظارات نماینده فلاورجان از نتایج سفر آتی رییس‌جمهور به اصفهان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مردم بزرگ اصفهان از رئیس جمهور انتظار دارند زخم کهنه مردمان نصف جهان را تسلی دهند، امروز نابودی فلات مرکزی نابودی ایران زمین است.

به گزارش ایسنا، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی با اشاره به سفر آخر هفته رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: تنها خواسته مردم اصفهان تحقق جریان دائمی زاینده رود است. اگر این مهم محقق شود مردم هنرمند اصفهان می توانند سایر معضلات را حل و فصل کنند اما اگر خدای ناکرده خروجی این سفر مانند ده‌ها سفر قبلی روسای پیشین جمهور ادامه خشک بودن زاینده رود باشد اتمام صدها پروژه نیمه تمام دولت هم به چشم مردم نمی آید و حتی متاسفانه این دولت را هم از چشم مردم می اندازد.
وی اضافه کرد: مردم بزرگ اصفهان از رئیس جمهور انتظار دارند زخم کهنه مردمان نصف جهان را تسلی دهند، امروز نابودی فلات مرکزی نابودی ایران زمین است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: توهین های غیرمنصفانه طی روزهای گذشته بسیار سخت است اما مردم نجیب اصفهان به حرمت بیش از یک میلیون بختیاری ساکن اصفهان از ادبیات عده ای معدود می گذرند. با اتکا به سیره شیخ بهایی و احقاق حق قانونی و شرعی مردم اصفهان، استان اصفهان را از فرونشست زمین ها و نابودی میراث ماندگارش نجات دهید و نام خود را در تاریخ به نیکی ثبت کنید.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا