سیاسی

انتقادات جریان غربگرا از دولت با هدف تخریب صورت می‌گیرد


رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به انتقادات رسانه‌ای جریان اصلاح‌طلب از دولت سیزدهم گفت:‌ هدف از بیان اینگونه انتقادات رفع اشکال نیست و افراد و جریاناتی که اینگونه انتقاد می‌کنند هدف‌شان تخریب است.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از عملکرد رسانه‌ای جریان اصلاح‌طلب در قبال دولت در ماه‌های گذشته اظهار داشت: اینکه مردم در شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار دارند و بعضاً به شرایط موجود معترضند حق با آنها است اما اینکه جریان غربگرا سعی دارد از این وضعت به نفع جریان خود بهره‌برداری کند، اخلاقی و انسانی نیست.

وی افزود: جریان غربگرا در کشور زمانی که قدرت را در اختیار داشتند جیب خود را از پول مردم پر و سفره ملت را خالی کردند و حال زبان به انتقاد می‌گشایند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله اینجا است که جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب و غربگرا زمانی که قدرت در دست خودشان بود چشم خود را بر روی همه چیز بسته بود اما امروز اینگونه انتقاد و در واقع تخریب می‌کند.

جوکار خاطرنشان کرد: درست این است که آدم یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگری نه اینکه چشمش را  بر روی ایرادات و اشکالات خود ببندد و در مقابل زبان به انتقاد از دیگران بگشاید.

وی افزود: هدف از بیان اینگونه انتقادات رفع اشکال نیست و افراد و جریاناتی که اینگونه انتقاد می‌کنند هدف‌شان تخریب است.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا