سیاسی

انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت

انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت


رئیس شورای شهر تهران گفت: ما معتقدیم که در آینده یقینا انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت نمی‌خواهیم یک اقدام احساسی کنیم و حتما یک اقدام محکم و منطقی خواهیم کرد. غزه هم به پیروزی نهایی خواهد رسید و شاهد سقوط اسراییل خواهیم بود.

مهدی چمران با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره سکوت نهادهای بین‌المللی در برابر جنایت‌های اسراییل در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در سوریه اظهار داشت: حرکت بین‌المللی که صورت پذیرفت محکوم کردن یک جسارت و تجاوز به بخشی از سرزمین جمهوری اسلامی بود که نتایج آن را هم دیدیم و منهای آمریکا و کشورهای اروپایی به صورت شفاف و صریح این جسارت را محکوم نکردند مابقی کشورها این تجاوز را محکوم کردند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که در آینده یقینا انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت و غزه هم به پیروزی نهایی خواهد رسید و شاهد سقوط اسراییل خواهیم بود.

چمران درباره نحوه انتقام گیری از اسراییل تاکید کرد:  قاعدتا تصمیم گیران سیاسی و نظامی کشور روی این مسأله فکر خواهند کرد و نمی‌خواهیم یک اقدام احساسی کنیم و حتما یک اقدام محکم و منطقی خواهیم کرد.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا