سیاسی

انقلاب، عزت، عقلانیت، تجلی و وحدت ملی| مانع‌تراشی‌ها نتوانست وحدت برآمده از انقلاب را خدشه‌دار کند


عضو هیأت رئیسه مجلس دهم با بیان اینکه یکی از ثمرات انقلاب وحدت شکل‌گرفته حول محور ولایت فقیه است، گفت: حتی مانع‌تراشی‌ برخی افرادی که از ادامه مسیر انقلاب خسته شده بودند هم نتوانست این وحدت را دچار خدشه کند.

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره نامگذاری یازدهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با عنوان « انقلاب اسلامی، عزت، عقلانیت، تجلی و وحدت ملی» گفت: قطعا یکی از ثمرات انقلاب اسلامی عزت، عقلانیت و وحدت است.

وی افزود: باور و اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی و وحدتی که حول محور امام(ره) به عنوان ولی فقیه شکل گرفت توانست هم انقلاب را به پیروزی برساند و هم اینکه در طول مدت پس از پیروزی انقلاب این وحدت منشأ غرورآفرینی‌های بسیار و همینطور عزت ملت ایران شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: حماسه‌آفرینی‌ها ملت در زمان پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران از نمونه‌های بارز وحدت ملت بود که موجبات عزت ملت ایران را در پی داشت.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در ۳۰ سال بعد از آن نیز همواره دشمن سعی داشت از طرق مختلف به اصل انقلاب اسلامی و وحدت ملت ضربات و لطمات خود را وارد کند، اما عقلانیت و هوشمندی ولی‌فقیه و ملت مانع از وارد آمدن آسیب به کشور و وحدت ملت شد.

وی افزود: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای که از ادامه مسیر انقلاب خسته شده بود یا به کناری رفتند و تماشاگر شدند و یا اینکه به مقابله با این نظام پرداختند که مانع‌تراشی‌های آنها هم نتوانست وحدت ملت را دچار خدشه کند.

وی اظهار داشت: متأسفانه عملکرد دولت آقای روحانی در هشت سال گذشته باعث نارضایتی مردم از اوضاع شد و باعث شد تا مشکلات اقتصادی مردم را با چالش‌هایی در زندگی روزمره‌شان مواجه کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دولت سیزدهم اقدامات لازم برای رفع این مشکلات و بازگرداندن شرایط اقتصادی کشور به حالت عادی صورت پذیرد و مردم شاهد اوضاع بهتری در زندگی روزمره خود باشند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا