سیاسی

اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار و انتخاب هیأت رئیسه به جلسه بعد موکول شد


ظریفیان عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: امروز اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات برگزار و دبیر و اعضای هیأت رئیسه جبهه اصلاحات در جلسه بعدی انتخاب خواهند شد.

غلامرضا ظریفیان شفیعی عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اولین جلسه اعضای جدید جبهه اصلاحات، گفت: امروز اولین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات ایران برگزار شد و محتوای این جلسه بیشتر حول محور گفت‌وگوی اعضای جدید با یک دیگر که بعد از مدت‌ها دور هم جمع شده بودند، قرار داشت.

وی افزود: در این جلسه به تصمیم گیری خاصی نرسیدیم و اعضای هیئت رئیسه انتخاب نشدند و قرار شد در جلسه بعدی اعضای هیئت رئیسه و دبیر جبهه اصلاحات مشخص شوند.

پیشتر محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر این که آیا اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو با محوریت جبهه اصلاحات ورود پیدا خواهند کرد، گفته بود: قرار بر این است که 15 نفر اعضای جدید جلساتی را با نمایندگان احزاب اصلاح طلب برگزار کرده و در موضوع انتخابات بیندیشند و دغدغه هایی که اصلاح طلبان دارند را پیگیری کنند

ظریفیان عضو جبهه اصلاحات در ادامه مصاحبه با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در جلسه اول از دور جدید این جبهه در رابطه با بحث انتخابات موضوع خاصی مطرح نشد، گفت: ما در این جلسه ابتدا در رابطه با سازوکارهای داخلی و تشکیلاتی صحبت کردیم و صحبت درباره انتخابات و از این قبیل موضوعات در جلسات بعدی خواهد بود.

وی در پایان درباره اینکه چه کسی گزینه دبیری دوره جدید جبهه اصلاحات ایران است، گفت: اطلاعی ندارم و در جلسه بعدی بعد از انتخاب شدن اعضای هیئت رئیسه، دبیر مشخص خواهد شد.

 پیشتر نیز، بهزاد نبوی در گفت‌وگو با فارس از انتخاب اعضای جدید جبهه اصلاحات خبر داده بود و چند روز بعد اعضای این جبهه بدین شرح اعلام شدند: 1- بهزاد نبوی 2_ فخرالسادات محتشمی پور  3-محسن امین زاده  4_محمدرضا جلایی پور  5_عماد بهاور  6-بدرالسادات مفیدی  7- سیدحسن رسولی  8-معروف صمدی  9- اسماعیل گرامی مقدم  10- فاطمه سعیدی  11-محسن هاشمی  12- غلامرضا ظریفیان 13-محمد مقدم  14-آذر منصوری  15_محسن آرمین

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا