سیاسی

ایزدخواه: با تکیه بر جهادگران جوان فرصت تحول واقعی را به دست آوریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی گفت: امیدوارم بیش از این فرصت تحول واقعی را با تکیه بر جهادگران جوان و پرنشاط کشور از دست ندهیم.

به گزارش ایسنا، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به تعابیر تاریخی حضرت امام (ره) خطاب به جهاد سازندگی گفت: به اذعان بزرگان نظام جهاد سازندگی جوانمرگ شد. الگوی فرهنگ و مدیریت جهادی است که می تواند خط اصیل حکمرانی انقلابی و اداره مردم بنیاد مسائل کشور  را به نفع مستضعفین و پابرهنگان و به ضرر متحجرین و رانت خواران ترسیم نماید.
وی افزود: جهاد سازندگی که در قله این الگو بود، مع الوصف در مقاطع مختلف با طراحی دولت ها و تصویب مجلس های وقت، تضعیف و نهایتا منحل گردید. حال در ابتدای گام دوم انقلاب باید مجلس و دولت انقلابی تکلیفشان با تداوم الگوی پرتوان و نجات بخش حکمرانی جهادی مردمی روشن کنند. آیا می خواهیم برای جبران کسری های بودجه و حساب و کتاب های همیشه معوق پولی و مالی تدابیر خود را بر سفره معیشت مردم تحمیل نماییم و یا باید به جای آزادسازی قیمت ها توان انباشته و خفته مردم را آزادسازی کنیم و به جای کنترل خودکامانه زندگی مردم آنها را به میدان کار و تولید و گشایش مادی کشور بیاوریم؟
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: آیا می خواهیم با انباشت قانون روی قانون و بخشنامه روی بخشنامه نفس تنگ اقتصاد مقاومتی را همچنان به شماره بیندازیم و کشاورزی و صنعت و بازار مردم را تنظم نماییم و یا برعکس به توانمندی های کوچک و بزرگ و انبوه  اقشار مختلف مردم متوسل شویم؟
ایزدخواه در پایان تاکید کرد: در سالروز تشکیل جهاد سازندگی با خوف و رجا امیدوارم راه را گم نکنیم و بیش از این فرصت تحول واقعی را با تکیه بر جهادگران جوان و پرنشاط کشور از دست ندهیم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا