سیاسی

بازدید سردار سلامی از مناطق سیل زده شهرستان کنارک

ایسنا/سیستان و بلوچستان “سردار حسین سلامی” فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرکشی از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان وارد کُنارک شد.

به گزارش ایسنا- فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی در سفر به سیستان و بلوچستان از مناطق مختلف سیل‌زده در حوزه سواحل مکُران (چابهار، دشتیاری و کُنارک) بازدید می‌کند.

عبدالغفور حوت فرماندار کُنارک در بدو ورود سردار سلامی به خبرنگاران گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران در راستای رسیدگی به مشکلات مردم سیل‌زده و کمک‌رسانی به آن‌ها به این منطقه سفر کرده است.

به گفته وی، کُنارک با بیش از ۳۴۰ میلی‌متر بارندگی بیشترین میزان بارش باران در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان داشته است.

فرماندار کنارک ادامه داد: بیش از ۲ هزار خانه در این شهر بندری دچار بحران آبگرفتگی شد و لوازم زندگی مردم دچار خسارت جدی شده است و گروه‌های جهادی هم‌اکنون درحال خدمت‌رسانی به اهالی کنارک هستند.

سرهنگ محمد نوذری فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار نیز عنوان کرد: با همت نیروهای مردمی و جهادی و بسیجیان روزانه بیش از سه هزار پرس غذای گرم تهیه و بین سیل‌زدگان کنارک توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای کنارکی توزیع می‌شود افزود: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی درحال تمیز کردن خانه‌ها و لوازم زندگی مردم هستند و تا عادی شدن شرایط در منطقه حضور خواهند داشت.

سردار حسین سلامی برای بررسی نحوه توزیع کمک‌ها، رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان و صدور دستورات لازم برای امدادرسانی و رفع موانع پیش رو به کُنارک سفر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بدو ورود مورد استقبال سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عبدالغفور حوت فرماندار کُنارک، سردار حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی جنوب و فرماندهان نظامی شهرستان‌های کُنارک و چابهار قرار گرفت.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا