سیاسی

باید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه دچار دوقطبی‌های غیراصولی و غیرمنطقی نشود




رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه دچار دوقطبی‌های غیراصولی و غیرمنطقی نشود، اگر کسی خلاف این عمل کند بویی از هویت انقلابی نبرده و خدمتی به ایران عزیز نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در بیست و پنجمین اجلاس شورای عالی استانها، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، تصریح کرد: با وجود امام ما از استبداد به سمت آزادی و از بی‌هویتی به سمت هویت ملی کوچ کردیم.

وی مردم و ارزش‌های اسلامی را پایه‌های اصلی تولید قدرت در انقلاب اسلامی خواند و گفت: مسئولان و جریان‌های سیاسی باید توجه داشته باشند که در تصمیم‌گیری‌ها مردم را بر سر دوراهی قرار ندهند که بین انقلاب و ارزش‌های اسلامی یکی را انتخاب کنند؛ این دو با هم معنی می‌یابد و جدا بودنشان هیچ نسبتی با هویت انقلابی ما ندارد.

وی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه دچار دوقطبی‌های غیراصولی و غیرمنطقی نشود، اگر کسی خلاف این عمل کند بویی از هویت انقلابی نبرده و خدمتی به ایران عزیز نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عظمت و شکوه انقلاب و پیشرفت ایران عزیز ما در گرو فراهم آوردن بستر حضور مردم در همه زمان‌ها و در همه عرصه‌ها و نه فقط انتخابات است؛ مردم باید در همه زمان‌ها در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و ناظر و تاثیرگذار در اداره کشور باشند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا