سیاسی

برای کاهش فساد و تقویت سلامت اداری نیاز به مدیر میدانی و جهادی داریم

ایسنا/لرستان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای کاهش فساد و تقویت سلامت اداری نیاز به مدیر میدانی و جهادی داریم.

حسن بابایی عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان شاخص و فعالان قرآنی سازمان ثبت اسناد و املاک استان که در سالن جلسات این اداره ثبت اسناد و املاک لرستان برگزار شد، اظهار کرد: منابع طبیعی استان همه صاحب سند شدند.
وی با بیان اینکه امسال برای سنددارکردن اراضی زراعی در کشور هدفگذاری کردیم، افزود: رئیس کل دادگستری لرستان قول دادند قاضی ویژه‌ای برای حدنگاری اراضی کشاورزی استان در نظر بگیرند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر انتقال دانش ثبتی به نسل جوان تاکید کرد و گفت: در واحدهای ثبتی نیروهای جوان زیادی داریم و افراد باسابقه تجربه و دانش ثبتی خود را در اختیار جوانان قرار دهند.
بابایی بر انتقال اخلاق حرفه‌ای در سازمان ثبت اسناد و املاک تاکید کرد و  عنوان کرد: در لرستان ۳۷ درصد نیروی انسانی در ثبت اسناد و املاک، تحصیلات تکمیلی دارند و البته اخلاق محوریت دارد که در تکریم و پاسخگویی بروز می‌کند.
وی بیان کرد: اخلاق در کنار علم باید باشد و به اخلاق حرفه‌ای اهتمام ویژه داشته باشید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وجدان افراد باید خود میز خدمت باشد و افراد و مراجعه‌کنندگان تکریم شوند.
بابایی با اشاره به اینکه مدیران ما با اخلاق و دانش هستند، عنوان کرد: دانش ثبتی باعث می‌شود که راهنمایی ما تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: ثبت دانشی پویا و به روز است و باید مطالعات لازم در این راستا داشته باشیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: ثبت علمی فنی و پیچیده است و نیاز به مباحثه دارد تا مطالب انتقال پیدا ند.
بابایی با بیان اینکه برای کاهش فساد و تقویت سلامت اداری نیاز به مدیر میدانی و جهادی داریم نه مدیر پشت میز نشین، افزود: افرادی که زمینه فساد را در واحدهای ثبتی ایجاد می‌کنند شناسایی شوند.
وی گفت: در جایی که مدیر ثبتی ضعیف عمل می‌کند فساد به وجود می‌آید.
به گزارش ایسنا، معاون قوه قضائیه از واحد ثبتی نورآباد نیز بازدید کرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا