سیاسی

بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از بررسی طرح نظارتی شورای متبوعش درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسه شورای متبوعش با حضور اکثریت اعضا به ریاست حدادعادل و دبیری پرویزسروری تشکیل شد و اعضای جدید نیز حضور داشتند،گفت: سیاست ائتلاف ادامه منظم جلسات و سیاستگذاری برای ادامه مسیر است،از این رو با عضویت افرادی مؤثر تلاش می‌کند آسیب‌های خود را برطرف نماید.

وی افزود: در جلسه اخیر شاهد حضور مجدد حجت الاسلام تقوی عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، همچنین حضور حجت الاسلام بی آزار از روحانیون جوان و خوشنام تهران، مقدم فر، امیرآبادی فراهانی و داوری از فعالان حوزه رسانه بودیم و امیدواریم تا با تکمیل و ترمیم در ترکیب در حوزه کارشناسی ائتلاف تقویت شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ارائه تحلیل و اخبار از سوی حمیدرضا مقدم فر و داوری برای اعضا در باب آخرین وضعیت سیاسی منطقه، مذاکرات و سفر رئیس جمهور به قطر اعلام کرد: طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر در حال بررسی ست و پس از مطالعات تکمیلی در جلسه ائتلاف مطرح و با نظر اعضا مصوب خواهدشد. توضیحات بیشتر در باب این طرح مهم درزمان مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا