سیاسی

برق کارخانه‌ها باید براساس زمان‌بندی مشخص در زمان پیک قطع شود/ برنامه‌هایی که ارائه شده به هم خورده و رعایت نمی‌شود



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه قطع برق کارخانه ها خارج از زمان بندی مشخص شده موجب خسارت فراوان به کارخانه ها می شود، گفت: قطعی برق حتما در زمان های پیک باید براساس زمان بندی مشخص باشد.

به گزارش ایلنا،  سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: از مجلس هفتم تا به امروز بنده یکی از مدافعان سرسخت وزارت نیرو در بخش های مختلف برای حل مشکلات مردم بودم. از جمله در حوزه هدفمندی یارانه ها و همچنین ۲۰ هزار میلیارد و ۴۰ هزار میلیارد ریالی که اخیرا در مورد آن تصمیم گیری شده است و از این به بعد هم کمک خواهیم کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چند مشکل را می خواهم مطرح کنم و از رئیس فعلی جلسه درخواست دارم نسبت به آن اظهارنظر داشته باشد. وقتی این مقدار پول برای برق پرداخت می کنیم زمان بندی قطعی برق در کارخانه ها باید مطابق با زمان بندی مشخص باشد و رعایت شود. متاسفانه برنامه هایی که هم اکنون ارائه شده به هم خورده و رعایت نمی شود.

وی ادامه داد: اگر برق کارخانه ها مطابق با زمان بندی قطع نشود خسارت زیادی را متحمل می شوند، اخیرا بسیاری از کارخانه ها به ما مراجعه کردند و از این موضوع شکایت داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: استان های شمالی ۶ ماه سال را در هوای شرجی سپری می کنند این در حالی است که در زمان بررسی هدفمندی تاکید داشتیم که استان ها براساس رتبه بندی پول برق پرداخت کنند و منطقه ما در استان گیلان براساس این طبقه بندی همانند استان های نظیر خوزستان باید رتبه بندی شود که متاسفانه این امر محقق نشده و فشار هزینه برق به ویژه کولرهای برقی بر دوش مردم بوده و از این موضوع گله مند هستیم.

دلخوش تاکید کرد: از وزیر نیرو درخواست دارم همانگونه که طی مکاتبه ای با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز مطرح کردم این موضوع باید مورد بررسی قرار گرفته و رتبه بندی مناطق شمالی در حوزه هزینه های برق باید تغییر کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: درگذشت مرحومه پروانه معصومی که یکی از هنرمندان بسیار ارزشمند کشورمان بود و بیش از ۲۰ سال در صومعه سرا زندگی می کرد را به همه فرهنگ دوستان، همشهریان و مردم تسلیت می گویم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا