سیاسی

برگزاری اردوی جهادی از قربان تا غدیر توسط جهادگران دانشگاه صدا و سیما


مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدواسیما اردوی جهادی، رسانه ای و فرهنگی از عید قربان تا عید غدیر با حضور 40 نفر از جهادگران در استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما و قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع)، اردوی جهادی، رسانه ای و فرهنگی از عید قربان تا عید غدیر به مدت ۱۰ روز در روستای ساق شهرستان زاوه استان خراسان رضوی برگزار شد.

محسن آقا جانی مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات برگزاری این اردو، گفت: در این اردوی جهادی ۴۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه از رشته های مختلف کارگردانی،روزنامه نگاری و فنی در قالب ٤ گروه فرهنگی آموزشی، رسانه ایی و عمرانی حضور یافتند و به خدمت رسانی اهالی روستا مشغول شدند.

 

برگزاری اردوی جهادی از قربان تا غدیر توسط جهادگران دانشگاه صدا و سیما

 

وی افزود: در این اردو خدمات فرهنگی و آموزشی به اهالی و کودکان روستا ارائه شد و در کنار چنین برنامه هایی، دانشجویان دانشگاه صداوسیما به آموزش کارهای رسانه ایی پرداختند و با برگزاری کلاس های فیلمبرداری، عکاسی،بازیگری بین مردم منطقه محروم و علاقه مندان به استعداد یابی مشغول شدند.

 

 

آقاجانی ادامه داد: روستای ساق درحال حاضر با ۱۲ هزارنفر پرجمعیت ترین روستای کشور است. محوریت اصلی برگزاری این اردو فعالیت فرهنگی و رسانه ایی در سطح روستا بود و جهادگران به ترویج و رشد فرهنگی و کار رسانه ایی در روستا پرداختند،همچنین دانشجویان مستندی راجب فرهنگ‌ و مردم و زندگی روستا تهییه کردند.

 

 

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در پایان گفت: جهادگران دانشجو درکنار کارهای فرهنگی رسانه ایی خود به کارهای عمرانی مشغول شدند و پروژه هایی را در مدت حضور خود در روستا شروع کردند که هم اکنون رو به اتمام است.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا